söndag 21 september 2008

trolltygat i tomteskogen

äntligen har jag fått nån att titta till fingret.... så nu har jag bara halva mängden bandage... vilket gör att det gör ännu ondare eftersom det inte är lika mycket mjukt runtom...

vaknade 7 i dag.. av att lova sa jag kan inte klockan mary men jag tror den e 6... som om det skulle få mej att vilja gå upp.... haha...

så lite bollibompa på webtv i sängen och så sov jag en kvart till sen åt vi frulle och packade korgen som vi skulle ha med oss till skogen...

just då när vi e påväg till bilen så ringer DSK och säger att jag får komma på engång med fingret... hur bra kan det bli?

sen har vi vart och trolltygat i tomteskogen i flera timmar ända till lunch och sen så åkte vi till valla med massa spännade saker i korgen som vi hitat i skogen...

sen kom pappa och... ja... jag är helt slut är det alltid så när glesbygds folket kommer till stan eller är det jag som e trög.. fram å tillbaka överallt och saker hit och dit men nu har han allt han behöver från nya ungkarls kläder till soptunna till toan....
la dieten lite på is och åkte hem och fikade sen jätte mysigt..

jul kom lite på tal också...
ja inte vet jag hur fan det här ska gå e sugen på att stanna hemma och dom som vill får komma hit...

min tanke e att mamma och malin mattias sover i stugan vi i lekstugan och pappa hos farmor och farfar... och att vi åker till risede och att moffa kan komma ner över dan om han vill annars kan han sova där med... men det kanske inte dom andra tycker e en bra idè....

snart kommer lisa med.. men jag fattade inte hon ringde just och sa att hon hade fel på bilen och att hon va i ljusdal.....

Inga kommentarer: