torsdag 18 september 2008

Kebab Karro och Blondin Bella

Har just läst deras bloggar....
känner igen mig själv as mycket så va det typ i vintras för mig...

kom att tänka på att jag faktiskt har rationalillerat lite och nu helt enkel har slutat att
* Sminka mej
*Gå på promenader varge dag
*Raka benen
*Umgås med vänner
* Vara glad
*Diska
så alltså är det ända jag fortfarande gör är att jobba och knulla....

tankarna nuddar även vid att jag har gjort fel... för visst e det skönt när det är nydiskat och man känner sig ju lite piggare och finare och fräschare med smink och nyrakade ben och efter en promenad med för den delen.
och visst faan blir man glad av att umgås med vänner...

men när ska man hinna?

1 kommentar:

Ullis sa...

hehehhe det är roligt att läsa dina tankar mary;) men jag är en aå dålig kommenterare=( kram Ullis