tisdag 13 maj 2008

Jag önskar att jag hade en reprecentant

Hur vore det om jag bytte telefon nr?
Skulle det då sluta komma jobbiga och konstiga samtal?
Eller skulle det bara bli så att saker ändå händer men att dom inte ringer till mig?

Jag önskar att jag hade en reprecentant, en jag kunde ringa in som gör dom saker som jag inte vill. En som svarar i telefonen när det ringer från skyddat och som går på arbetsintervju, en som svarar på frågorna som ställs efter att lampan släckts i sovrummet.

Fast det känns ändå innerst inne som att jag bara blivit bekväm i mitt händelselösa liv och nu när saker och ting åter igen blir som vanligt så kommer klådan inifrån.

Men det som idag inte är som det var förr det är det att jag ska öva på att göra och tänka i förebygande syfte. Se konsekvenserna i min framtidskikare.
Förhoppningsvis så kommer resultatet då bli ett händelserikt liv utan sömnlösanätter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoho har kollat på dina reklamer idag=) Sen har jag även ringt en jobbigt samtal till dig idag=) Älskar dig Puss