måndag 12 maj 2008

inte e jag så jävla snygg men ganska rolig att titta på!!!

Äntligen måndag och lite ledigt igen, har varit på holly och jobbat. kul faktiskt...
Jag, Arga C, Maggan, Magnus och Patriks Combo spelade... som på Fjällgårn fast inte lika långt upp.

Plus att Kim Bille och Björne satt hos mig istället för att titta på fotboll i Sport baren.
Det är det jag alltid sagt inte e jag så jävla snygg men ganska rolig att titta på!!! När jag sen kom hem så grillade vi på ballkongen och tog igen lite kvalitets tid.. mmmmmmm


Blev så himlans törstig igår efter att jag lagt mig, lindade in mej i täcket och gick ut i köket. Det var mörkt och jag orkade inte tända lampan, såg att det stod en tillbringare i diskstället och tänkte att Johannes säkert va lite törstig han med så jag fyllde tillbringaren med vatten och satte den mot munnen då kännde jag hur det revtill i halsen och sved i tummen.. jag spottade och fräste och väste. Det visade sig då att den var trasig och att jag bäljat i mej glasbitar jag trodde ja skulle dö och det värsta är att en sitter kvar tror jag.

Vad ska jag ta mej till?

Inga kommentarer: