fredag 16 maj 2008

ett litet ja ifrån

ojoj.. ett år till har gått och jag tror att jag just i år är som gladast över att det blev norget iställe för ett ja på tinget och ett partnerskap med Malin...

fast om det är någon i hela vida världen av dom tjejer jag känner som jag skulle vilja vara
ett litet ja ifrån ett partnerskap med så är det du Malin..

har jobbat på holly idag och visst är det konstigt att det är som bäst när Maggan Arga C och Magnus e där saknar bara Lisa lite..
Maggan hade som alla andra idag problem med mobilen...
-faan det är ju fredakväll, fatta hur många ligg man kan gå misste om.. jag måste ringa suporten och fråga vem som ersätter mig för detta. sa hon idag när det varit utan nät i exakt 8 min...

men nu e jag åter igen i stan och ska lämna ellos sakerna till min exblivande...
över och ut..

Inga kommentarer: