lördag 28 juni 2008

picknick vid storsjön

vet inte vad jag gör av tiden men den bara rinner iväg för mej utan att nåt blir av. Men i morse packade jag korgen och vi gick ner och hade picknick vid storsjön men tre droppar träffade oss i pannan så vi tog svängen förbi GP och nu halvligger vi här i soffan igen.

jag är fortfarande lite sur på att bara barn fick köpa sockervadd på jamtli på midsommar och jag tror även att snuvan och hostan som vi dras med kan ha orsaktas i pärs pool...

en vecka kvar nu tills semestern börjar och jag vet inte hur det ska gå, måste hitta ett litet sommarjobb på två veckor eller mer men det räcker.

har klarat 4 första proven för att bli OW dykare bara ett litet och ett stort kvar och så klart själva vatten delen men nu e jag på gång iallafall blir nog färdig innan augusti om det går bra..

vi har ju blivit bjudna på kalas med, kul att nån hör av sig bara för att umgås och göra nåt kul..

men det är nog som annika säger trots allt......

1 kommentar:

Åsa & Malva sa...

har ju sparat disk i flera veckor nu för att fylla upp den vid invigningen! haha Jag hör hur det diskas inne i köket, det låter ljuvt i mina öron!